Get your own Digital Clock

Anda pelawat saya yang ke...

Thursday, February 23, 2012

It's coming back

ASSALAMUALAIKUM...

first of all...aku nak ucap terima kasih kepada yang sudi datang ke blog aku nii...aku amat menghargainya sebab kalau aku tulis nii tak ada orang baca pun tak guna betul tak??...harap korang semua sihat-sihat lah yew...

pernah sesiape stress macam nii?


Okay...aku mengaku aku dah jadi macam nii...aku stress sangat-sangat!!..nak tahu kenapa?...jeng...jeng...jeng..EXAM lahh apa lagi...(readers:Laaa...ingat apa tadi...)hehe...sorry semua...untuk peperiksaan pertama nii...kebanyakannya lah...Alahh...periksa pertama je punn...bukan ada apa...tapi 4 me...aku dah seram semacam...naik terketaq lahh lutuit kaki tuhh nohh hang nohh...amik ko...*saya orang kedah,hehe...mak aku cakap..ujian pertama nii KPM (Kementerian Pelajaran Malaysia) keputusan peperiksaan diorang key in on9...betul kew?..Hurmm...ntahlah..aku pun tak tahu...

Oke...cita lain pulak...Bismillah...ermmm...akhirnya...aku dah jumpa seseorang dihatiku~!!...hohoho...aku pun tak tahu macam mana aku boleh jatuh cinta lagi...let me story you guyz...she is my friendz actually...pastu aku dengan die sesaje lah bermanja-manja dengan die..."Love u..Oops!hehe.."selalu dalam mesej macam tu laa...tapi bila dah lama tuu...ehem2..pepaham jelahhh...haha...cuma satu lahh...aku tak berapa pasti sangat kalau die pun sukekan aku ke takk...kawan2 die punya reaksi nampak macam kata dekat aku...die suke aku...tapi die pulak tak nampak macam suke aku jeww...hrmmm..ape bole buat...=='


Ost Adamaya ~ Yang Terindah

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


-TQ FOR SPENDING SOME TIME READ!!-

No comments:

Post a Comment