Get your own Digital Clock

Anda pelawat saya yang ke...

Saturday, March 31, 2012

#bosan n tadak idea...

ASSALAMUALAIKUM..

   hello semua...harap semua sihat laa..aku baru sihat je...sakit apa pun aku dah lupa...blurr...aku nak cakap jaa dekat sini..apa korang buat ehh bila bukak internet?...online tu aku pun biasa dahh...selain itu...bagi aku idea sikit...selain dokk menaip dekat blog nihh...anyway...lama jugakk aku tak update...pmr2..#grr...haa...yang sama age dengan aku tuu dah buat kew folio sejarah dengan geografi?...hehe..aku baru buat sikit jee...


ahad nii...daerah aku..buat kelayakan bola...aku masuk...second time...tahun lepas sekolah aku tak layak :(
ok...aku dah tak idea nak tulis apa dah...@,@...k bye..enjoy the music!

TQ FOR SPENDING YOUR TIME READ~!!

No comments:

Post a Comment