Get your own Digital Clock

Anda pelawat saya yang ke...

Thursday, October 6, 2011

pergh...benci giler kau...

ASSALAMUALAIKUM my blog~!!

lamo bona eden tak jumpe dengan kome nie...(loghat keluar suda...)
apa khabar semuanya...sihat?Aku?biase je larh...
em...nak cita apa kat korang nie...eh,eh..mesti b'kaitan ngan tajuk...
nak crita la...budak ni kan dah benci aku la...
tapi..aku tak mau simpati dari dia...aku tak kesah...
aku tau aku bukan apa-apa pun pada dia...
aku pun x boleh nak kata apa-apa...malas plak nk wat ayat pasrah..
satgi dia kesian pulak...kan awak kan?(klau dia bca la...)
mulai saat ini,aku akan cuba menjadi kawan kau...
kalau bagi....

nak jadi kawan macm ni..boleh kan?


aku kalau takde lagu tak sah kan?hari ni aku bagi lagu yang aku dengar apa yang dia dengar
my BBC(Budak Brutal Comel)

Shireen ft Sungkar ~ Cinta Kita

Inilah aku apa adanya
Yang ingin membuatmu bahagia
Maafkan bila ku tak sempurna
Sesempurna cintaku padamu
Ini cintaku apa adanya
Yang ingin selalu di sampingmu
Ku tahu semua tiada yg sempurna
Di bawah kolong langit ini
Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini

Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata kata perpisahan
Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yg telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya
Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini
Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata kata perpisahan
Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yg telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya

p/s: jikalau engkau tidak mahu mengenangku sebagai kekasihmu,
        kenanglah daku sebagai sahabatmu...(+ ,+) 



No comments:

Post a Comment