Get your own Digital Clock

Anda pelawat saya yang ke...

Saturday, November 5, 2011

sedih ada,gembira ada

ASSALAMUALAIKUM..

jawab oiii...jangan baca saja...haha...jangan marah aaa?
uuuu...pening jugak la hari ni,jiwa bercelaru ni...
(jiwa kacau)kekeke...
nak cakap macam mana ya?jap3
ok...first sekali...BBC sihat tak?saja tanya...
nak tahu maksud dia apa...yang link tuhhh dia tulis apa ekkk??
tak tahu sudah...hah...tahu dah kan...kan?
dia comei..tapi tak kasi bagitahu dekat orang laa
(identiti sebenar laa)
yang syoknya...nak cerita sikit...
dia cakap...eh2...orang tengah dia cakap...=='
dia mimpikan aku...hikhik..syok sendiri...
tapi yang sedihnya...entahlaa...dia kata nak tinggalkan kitorang...
dekat gambar profile pictures fb dia yang baru...
tak faham laa...kena tanya orang tengah jugak nihhh...
aku kena siasat..dia pun tak cerita dekat aku...
hmmm...macam mana nihhh...aku tak tenang dah baca tadi...
sedih gila...hukhukhuk...mommy~!! i need a shoulder...( T o T )
:'(

eh..comei plak kucing niii...


Nashrin ~ Percaya pada luka

Benarkah pencarian mimpi ini
Hanyalah dongengan cinta
Dalam pertaruhan
Haruskah pertemuan jiwa ini berakhir
Bersama airmata
Sepi yang menemani jiwa
Saat ku terluka
Bisakah aku mengenal cinta

Aku
Percaya pada takdir cinta kita
Yang telah terukir di dasar jiwaku
Yang merindu
Dirimu
Namun ku bertanya padanya
Haruskah ku percaya pada luka
Sebagai tanda kesetiaan cinta
Kasih kita
Sempurnakah lukisan cinta ini
Tanpa corak warna kasih
Lakaran suciku
Apakah coretan rintihan malam
Hanyalah mainan
Cintamu
Sepi yang menemani jiwa
Di saatku terluka
Bisakah aku mengenal cinta
Aku
Percaya pada takdir cinta kita
Yang telah terukir di dasar jiwaku
Yang merindu dirimu
Namun ku bertanya padanya
Haruskah ku percaya pada luka
Sebagai tanda kesetiaan cinta
Kasih kita
Kasih kita
kasih kita
kasih kita
Kasih kita

anyway...
TQ FOR SPENDING SOME TIME READING~!!
(ayat sama ja...haha)

No comments:

Post a Comment