Get your own Digital Clock

Anda pelawat saya yang ke...

Tuesday, December 20, 2011

feeling nak mampus~!!

ASSALAMUALAIKUM..

good evening semua...(aku tulis waktu petang ni..)harap yang membaca ni semuanya sihat-sihat sahaja...aku nak ceritakan sikit apa yang aku buat waktu renggang...tapi korang semua jangan gelakkan aku pulak...seriously,jangan gelakkan aku...aku tak tahu macam mana aku boleh suka benda tu...aku ambil satu dari bilik kakak aku...mula-mula nak usya-usya jaa...pastu terus layan...err...emm...sebenarnya...aku minat baca novel cinta...(arghh!!!...malu gila aku tulis nii...)sekaranag ni ada seorang kawan bagi aku satu novel tu..best~!!..apa tajuk dia?..bi..bica...haaaaa...Bicara Hati dari dmya hanna<----betul ke aku eja pengarang dia ni?





sampai yang kawan aku abgi novel tuu..aku dah baca sampai setengah buku dalam sehari jaa~!!...ingat senang kaa...buku novel tu nak kata tebal tak sangat...sangat tebal ada laa...haha...aku tak pergi main bola kat padang sebab nak meng-update blog je...sekarang aku rasa malas sikit nak buka komputer selalu...sebab dah tak tahu nak buat apa dah...setakat yang penting je lah...hahaha...blog bagi aku penting...hehehe...jom tengok lagu apa ada...


Lirik Lagu Ombak Rindu–Hafiz/Adira

Adira :
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Hafiz :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Adira :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hafiz :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hafiz & Adira :
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Hafiz:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Adira:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


p/s: asal aku jiwang nihhh...hahaha...


TQ FOR SPENDING SOME TIME READING~!!

No comments:

Post a Comment